skole in Revetal, Re
About 67 results.
Brattås skole
Tinghaugveien 16, 3140 Nøtterøy, NorwayDet er høyt under taket på våre Facebook-sider, men vi forbeholder oss retten til å slette innlegg som inneholder personangrep, uakseptabelt språk eller personopplysninger. Vi er ikke en kanal fo…
Re videregående skole
Bergsåsveien 44, 3175 Ramnes, NorwayDette er den offisielle facebooksiden til Re videregående skole. Her vil skolen distribuere bilder i ulike sammenhenger (når det foreligger samtykke), og ellers bruke siden som informasjonskanal.
Nøtterøy videregående skole
Rektorveien 10, 3163 Nøtterøy, NorwayDette er Nøtterøy videregående skoles offisielle Facebookside.
Holmestrand videregående skole
Vesthøyveien 7B, 3085 Holmestrand, NorwayDette er den offisielle facebooksiden til Holmestrand videregående skole.
Gjennestad videregående skole
Gjennestadtunet 10, 3160 Stokke, NorwayGjennestad vgs er en kristen internatskole i tettstedet Stokke i Sandefjord kommune i Vestfold. Vi tilbyr 5 yrkesfag og Studiespesialisering. Se hjemmesiden gjennestadvgs.no
Greveskogen videregående skole
Eikveien 2, 3122 Tønsberg, NorwayDette er den offisielle facebooksiden til Greveskogen videregående skole som ligger i Tønsberg. Elevantallet for skoleåret 2017/2018 er ca 1050.
Færder videregående skole
Banebakken 38, 3127 Tønsberg, NorwayBygg- og anleggsteknikk, design og håndverk, elektrofag, teknikk og industriell prod., påbygg.til gen. studiekompetanse, studiespes. m/formgivingsfag, TAF
Horten videregående skole avd Skippergata
Skippergata 6, 3187 Horten, NorwayHorten videregående skole
Ramnes skole
Tuftegata 8, 3175 Ramnes, NorwayRamnes skole er en skole med ca. 225 elever fra 1. - 7. trinn. Til sammen er vi 34 ansatte.
Yrkeskompetanse i Vestfold
Østre Kullerød 5, 3241 Sandefjord, NorwayOm Servicenæringens Yrkeskompetanse
Borgheim ungdomsskole
Rektorveien 6, 3140 Nøtterøy, NorwayBorgheim ungdomsskole er Nøtterøys største skole med ca.425 elever. Skolen ligger midt på øya. Skolens visjon er å være en inkluderende skole med aktive og forskende elever i et trygt læringsmilj…